Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Soulfood Mama. Meer weten? Ontdek meer
Jw
10 jun 2026 om 23:06
super eten. 1 aandachts punt had drinken besteld dit was lauw
Yuna
8 jun 2026 om 21:09
Super snel, heerlijk!
rowan
5 jun 2026 om 20:12
In totaal 2 uur en een kwartier gewacht op de spareribs en bij aankomt waren ze uiteraard koud. De spareribs zelf waren niet gekruid, er was gewoon een beetje ketjap overheen gegooid. Ook was te proeven dat de sparerbibs van een goedkope kwaliteit waren
Gero
4 jun 2026 om 1:14
hou het bij deze tent makkelijk.. smerig, heb gelijk wat anders besteld. ik had mixgrill spicy hot besteld het was alles behalve spicy hot, rijst was super droog. soulfood = soul-less. eten verzuipen in ketjap is geen skill. (ik schrijf nooit recenties)
Jacky
1 jun 2026 om 21:20
Duurde erg lang. Nadat de friet ook koud waren hadden ze beloofd na te brengen, maar nooit langs gekomen.
Jeroen
1 jun 2026 om 19:35
Geweldig wederom
de
30 mei 2026 om 10:13
Echt altijd lekker! Soms is het vlees een klein beetje droog, maar deze keer was echt alles lekker :)
Mounir
26 mei 2026 om 22:19
snel bezorgd vers en lekker... bedankt
Ina
26 mei 2026 om 22:05
De bezorging top, de ketjap sambal werd nagebracht samen met een drankje. Broodje vond ik iets minder, de saoto was prima, genoeg vulling bijgekregen.
jorke
26 mei 2026 om 20:56
prima verpakt, warm, vriendelijke bezorger
Erenstein
23 mei 2026 om 20:49
Broodjes bakeljauw met slap bruin broodje en weinig bakeljauw en met veel boontjes die taai zijn. Bara cheese die heel droog was.
Wout
22 mei 2026 om 22:19
Roti vellen niet goed en aardappel met vel