SOULFOOD MAMA

Recentebeoordeling


4 sterren uit 3907 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Soulfood Mama. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 19:48 Altijd heerlijk
23 jun 2026 om 18:26 De rotiplaten waren erg hard. We bestellen vaker dus weten dat dit niet zo hoort. Ik vermoed dat de rotiplaten al oud waren :)
19 jun 2026 om 18:03 Eten was top maar toen ik de zak uit de tas haalde lekte er heel veel olie/vleessap uit eruit, maar dat kan gebeuren. Eten zelf was erg lekker.
18 jun 2026 om 3:56 Smaakte heerlijke, mals en goed gekruid.
17 jun 2026 om 19:45 Mac and cheese was niet zo als ik verwachte. Sparibs wel lekker maar had meer saus op gemogen en was matig mals
15 jun 2026 om 20:25 Ja het is gewoon elke keer weer gokken hier. Cola met suiker ipv zonder, geen ketjap erbij gekregen, kousenband in de roti rol die ik niet had besteld, de bara die van armoe uit elkaar valt. Eten kan HEERLIJK zijn maar af en toe gewoon niet best.
15 jun 2026 om 20:13 Goed eten! snelle bezorging
10 jun 2026 om 23:06 super eten. 1 aandachts punt had drinken besteld dit was lauw
8 jun 2026 om 21:09 Super snel, heerlijk!
5 jun 2026 om 20:12 In totaal 2 uur en een kwartier gewacht op de spareribs en bij aankomt waren ze uiteraard koud. De spareribs zelf waren niet gekruid, er was gewoon een beetje ketjap overheen gegooid. Ook was te proeven dat de sparerbibs van een goedkope kwaliteit waren
4 jun 2026 om 1:14 hou het bij deze tent makkelijk.. smerig, heb gelijk wat anders besteld. ik had mixgrill spicy hot besteld het was alles behalve spicy hot, rijst was super droog. soulfood = soul-less. eten verzuipen in ketjap is geen skill. (ik schrijf nooit recenties)
1 jun 2026 om 21:20 Duurde erg lang. Nadat de friet ook koud waren hadden ze beloofd na te brengen, maar nooit langs gekomen.